Project coördinator intern (fulltime 40 uur per week)

 

Heb je affiniteit met het afbouwen en inrichten van kantoorruimtes? En geloof je dat een kantoor vooral een ontmoetingsplek moet zijn? Join our family en schuif aan bij The Clubhouse Office van Bureau vandervorm in Houten. Lever samen met ons het bewijs hoe je kantoren toekomstgericht kunt inrichten!

Waar ga je werken?

Bureau vandervorm projectinrichters creëert werken op maat. En dat is precies wat we doen. Zowel letterlijk als figuurlijk. Binnen het budget en de gestelde deadlines, passend bij de wensen en behoeften van de klant. Bureau vandervorm is gespecialiseerd in het ontwerpen en realiseren van kantoorinrichtingen voor de zakelijke markt. Wij ontwikkelen totaalconcepten voor een dynamische en hybride werkomgeving.

Een inspirerende werkomgeving draagt bij aan een positieve en productieve werkomgeving. Een dynamische ruimte waarin je optimaal kunt presteren, creëren en organiseren. Ongeacht het aantal medewerkers is het altijd onze missie om de werkomgeving zo in te richten dat het meer wordt dan vorm en functie. Wij maken de vertaalslag van bedrijfsidentiteit naar een uniek en passend interieur. Ons team van specialisten met ruime ervaring stelt Bureau vandervorm in staat om snel en doeltreffend te inventariseren, te ontwerpen, te adviseren en te realiseren.

The Clubhouse Office is het nieuwe kantoor van Bureau vandervorm midden in Nederland, en het bewijs hoe je kantoren toekomstgericht kan inrichten.

Join our family!

Wij zijn op zoek naar een proactieve en enthousiaste collega met flair die ons team komt versterken. Je hebt een afgeronde HBO-opleiding en affiniteit met het afbouwen en inrichten van projecten. Je biedt ondersteuning in onze projecten, werkt samen met onze accountmanagers en bouwt verder mee aan de toekomst van ons bedrijf!

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor het proces van A t/m Z in de projecten in nauwe afstemming met de accountmanagers. Hierbij onderhoud je contacten met klanten en leveranciers. Tot jouw werkzaamheden behoren in elk geval de volgende taken:

  • het maken van offertes en verwerken van commerciële informatie in onze systemen
  • het opstellen van projectplanningen m.b.t. leveringen van meubilair
  • het beheren en bewaken van inkopen en leveringen
  • het bijhouden en bewaken van orderbevestigingen t.b.v. onze financiële administratie
  • het maken van inkooporders en het inplannen van de leveringen in de projectplanning
  • het plannen, agenderen en coördineren van afspraken
  • het opstellen van projectdossiers en archiveren van projectdocumenten

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding
  • Je kan goed in processen denken
  • Je hebt affiniteit met vastgoed, afbouwen en inrichten van projecten
  • Je hebt een servicegerichte instelling met een commerciële drive
  • Je bent iemand met een proactieve houding die de ‘boel’ goed regelt
  • Je bent administratief goed georganiseerd en werkt secuur
  • Je bent vaardig met Office 365
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent gedreven, betrokken en je werkt zelfstandig
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs
  • Je bent 5 dagen per week beschikbaar en woonachtig in de omgeving Utrecht

Wat bieden wij jou?

Een fulltime functie in een creatief en dynamisch bedrijf met een eigenwijze kijk op professioneel inrichten en altijd op zoek naar de beste oplossing voor de klant. Wij hebben een informeel en enthousiast team van collega’s. We zeggen niet voor niks “Join our family!” We bieden een marktconform salaris en een motiverende en uitdagende werksfeer.

Interesse?

Wil jij bij ons komen werken? Stuur dan je persoonlijke motivatie en CV met foto op naar joinourfamily@bureauvandervorm.nl. Heb je vooraf vragen, bel dan met Melvin Schalkx via 030-369 07 47. Wij zien jouw enthousiaste reactie graag tegemoet.