[Partner in de spotlight] Project Montage Amersfoort
Als vertrouwde partner van Bureau vandervorm is Project Montage Amersfoort een belangrijke schakel in het succes van onze projecten. Onze gedeelde passie voor vakmanschap, toewijding aan duurzaamheid en streven naar kwaliteit vormen de basis van onze samenwerking. John van den Brom, mede-eigenaar van Project Montage Amersfoort, neemt je mee achter de schermen om meer inzicht te geven in dit partnership.
Samen streven naar succes
Project Montage Amersfoort werkt al bijna 10 jaar met ons samen. Het bedrijf verzorgt de montage van kantoormeubilair bij projecten. Denk hierbij ook aan het ophangen van verlichting, het aanbrengen van geluidwerende producten en het installeren van whiteboards. Een samenwerking die in alle opzichten naar meer smaakt, vindt John. “Onze samenwerking met Bureau vandervorm brengt niet alleen succes, maar ook plezier met zich mee.”
Om het kantoormeubilair goed te kunnen installeren, heeft Project Montage Amersfoort een goed beeld nodig van de inhuis situatie. Daarom hecht John veel waarde aan de open communicatie met Bureau vandervorm. “Dat begint bij het in kaart brengen van de relevante projectinformatie, waaronder het bestuderen van de pakbonnen en de gewenste opstelling volgens de tekeningen”, vertelt John. “Zo zorgen we ervoor dat alles soepel verloopt en aan de verwachtingen van de eindklant voldoet.”
Van orderverwerking tot montage
Zodra een order binnenkomt, wordt de planning geïnventariseerd bij Project Montage Amersfoort. John legt uit welke stappen daaraan voorafgaan: “We bespreken in detail wat er moet gebeuren en maken een inschatting van de benodigde uren. Vervolgens neemt Bureau vandervorm contact op met de klant om het akkoord te krijgen. Bij groen licht gaat de uitlevering van start.”
Het werken met verschillende leveranciers vraagt om zorgvuldige coördinatie, weet John. “In ons magazijn ontvangen wij alle leveringen. Bij binnenkomst worden de goederen zorgvuldig voorzien van ordernummers om ze te kunnen identificeren bij het nalopen van onze pakbonnen. Gezien de volumes die we in korte tijd binnenkrijgen, is het managen hiervan behoorlijk uitdagend”, spreekt John uit ervaring. Na de logistieke afwikkeling kan het echte werk beginnen: de oplevering. “Het geeft voldoening en energie om een project succesvol op te leveren bij een tevreden eindklant”, voegt hij daaraan toe.
Project Montage Amersfoort heeft regelmatig contact met dezelfde klanten, voor bijvoorbeeld naleveringen en service. John: “We bouwen echt een vertrouwensband op. Dit maakt de communicatie heel prettig en draagt bij aan het probleemloos oplossen van eventuele uitdagingen.”
Klantgerichte montage
Bij Project Montage Amersfoort staat het minimaliseren van hinder voor de eindklant centraal. John: “Bij het realiseren van meerdere werkplekken zoeken we als het even kan naar op dat moment ongebruikte ruimtes, zoals een lege vergaderzaal. Daar kunnen we de montage uitvoeren zonder direct op de werkvloer overlast te geven.”
John benadrukt daarbij het belang van transparante communicatie en een nette en zorgvuldige werkwijze. “Zo zorgen we ervoor dat de klant tevreden is en niet met eventuele vragen blijft zitten.
Meer weten over onze werkwijze?